Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, December 16, 2010

Cenderahati dari Sepanyol

Assalamualaikum….

U all dah sarapan pagi? Minum pagi?? Bagus kalu semuanya dah…jgn x makan taunanti gastric lak..hhehe

Hari ni dah hari khamis 16 Dis 2010…x lama lagi dah thn baru…azam dah tanam byk kali tp x semuanya tercapai…

Alhamdulillahlah kalu ada beberapa azam tu dah tercapai…secara tidak langsung umie dah pasang azam baru pada 1 Muharam 1432H hari tu dah..hehhe

insyaAllah…harap2 thn ni pun akan tertunai gak la azam tu nanti…amin….

Ok..nak cerita pulak la pasal cenderahati dari Sepanyol tu…



Hari tu ofsmate hubby g Sepanyol..dapat tiket free sb kalu x silap umie dia menang utk teka bola hari tu…

So..dia boleh bawa teman..so yang pergi tu 2 orang…

Then mr. hubby pun bagi rm50 minta tolong belikan frige magnet



So..inilah frige magner yang di beli..rm50 bersamaan dengan 6 ketul..hehehe

Seronok sgt dapat..yang paling umie suka fm yang bentuk kasut tu..heheh

Thanks ya Saiful n Masri sb tlg belikan…hehhe

Dalam bulan ni dapat cenderahati mcm2..next n3 umie tunjuk lak cenderahati dari China n Hong Kong lak yer..hehhehe



5 comments:

  1. amin
    moga2 azam kita sama2 di makbulkan

    wah..byk gark dpt tu.....
    comel2 FM tu...umie mmg suka kumpul FM yerk

    ReplyDelete
  2. @zAnNa@mAMaBaTriCE

    zana: amin..amin...amin...

    nak kata suka sgt tu xlah..tp hubby umie memang xleh tgk kalu org g mana2 xspecially kalu g oversea..dia akan minta tlg org beli kan..kalu x ada org bagi kat dia...hehhee

    ReplyDelete
  3. Yahh.. best aie.. nang akan rasa teruja sbb brg ya dari sepanyol, bukan kita meli rah Pasar Seni.. :)

    ReplyDelete
  4. ne la FM kamek sik datang² tok owh..janji melayu nak juak orang tok eh. tapi mek mesan kei airliur..so airliur la yang mek dapat.hahahaha

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...