Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, March 23, 2011

Telur Mata Kerbo

Assalamualaikum....

tiap2 hari masak dah tak tau nak masak apa dah ni....(kunun jerla masak tiap2 hari..heehhe)

Isnin malam...xtau nak masak apa...ayam ada dalam peti rasa mcm xda selera nak makan ayam..
last2..telur ayam pun jadi la...heheh

letak kicap..selera gak makan..mr. hubby pun layan jer makan...
katanya sedap walupun makan telur mata kerbo ni jer...hehe

kalu dah dapat makanan yang jarang di makan tu memang lah selera...tp kalu dah tiap2 hari makan benda yang sama memang xlalu la nak makan..hehhe

ni masak thp gaban malas+xda menu lain nak masak la ni..bollleeeeehhhhhh?

u all mesti ada gak makan mcm ni kan...


p/s: auto publish jer....

2 comments:

  1. ummie...dolu kak azue masak telur nie buh kicap jerk mmg sedap....

    tapi kann nak lagi sedap...pas goreng telur tu...angkat letak dlm piring...pastu mayang skett cili merah n bawang besar....goreng sekali...pastu angkat buh kat telur tu...tuang jerk kicap atas dier...
    perghh wa ckp luu.....sedappp....hahahaha

    ReplyDelete
  2. @Azueriena Norash

    sedap jer umie tgk resepi tu...nanti nak try la lain kali..heheh

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...