Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, March 14, 2011

Rasa nak tampal banner kat troli "Bukan saya punya"...

Assalamualaikum....

ini adalah kejadian jumaat lepas..umie dan mr. hubby g Tesco Kajang..
nak g beli clip langsir kat Nagoya...sambil tu singgah la kat Tesco nak beli la barang sikit...

haaa...u all tgk la maggi kat bawah ni....
.
.
.
.
.
.
.
.



banyak tak???
ada 24 ketul semuanya...
no..no...no...ni bukan umie punya tau...utk mr. hubby pun bukan...
actually..maggi ni utk cawangan mr. hubby punya..cawangan dia ada wat jualan seperti maggi..air kotak..jajan dan biskut...

mr.hubby kalu ada jer maggi murah..dia terus call member ofis dia kak ija..
tanya nak beli maggi atau x...sb kalu dibandingkan dengan mee yang lain..maggi ni memang laku kalu jual kat ofis..ehhehe...

time tengah tolak troli ni..org tengok jer...
rasa nak letak jer banner atau..nak ckp jer ngan org yang jeling tu..ni utk meniaga bukan utk sendiri makan tau...
tp umie boleh wat dek jer org tengok...
ni adalah second time umie beli maggi byk gini...
1st time kat Tesco Nilai...time tu Tesco baru buka 3 hari..
umie dan mr. hubby dah borong maggi..hehheh





2 comments:

  1. Ya Rabbi.. byknya hehehehe.. Kmk mun sik maca blog ktk tuk nang kmk ingat ktk yg makan sorang ehehehe.. Nang patut eh engkah label "Bukan saya punya" kat troli ya hehehe.. :)

    ReplyDelete
  2. tetibe tekak ni rase nk mkn megi plak. adehhhhhhhhhhh

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...