Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, March 21, 2011

Mkan kat SR

Assalamualaikum...


balik kerja hari Jumaat lepas..
terus g terjah SR kat Presint 15
biasalah apa lagi..aktiviti makan tak habis-habis..hehhee

seperti biasa..mr. hubby order durian cheese..hari tu nak makan kek rasa selera lak kelaut...
kelaut sb bukan kerana nak makan makanan laut tp mcm xda selera sb kat ofis pun makan kek gak tadi...

so umie kongsi jerla kek ni ngan mr. hubby..heheheh..sedap lak makan berkongsi n romantik gitu....hihihihi..xdalah wat xtvt suap menyuap..taulah suami isterikan..xperlu nak tunjuk..nanti org tengok pun naik meluat lak...hehehhe



seperti biasa..order air watermelon..

ni menu pilihan umie...grillesd chicken black pepper kot namanya..hehhe


ni burger untuk mr. hubby...hehhe

simple ker makan hari tu...
dah bis mankan...dok lepak dulu...
xlama kemudian..terjumpa lak Pn. Hallie...KPP Pentadbiran ofis umie...
dia dtg nak beli kek untuk anaknya...hehehe...

stp kali anniversary..mesti umie n mr. hubby akan singgah makan kat SR...
kalu sblm ni, umie biasanya ambik cuti samada anniversary atau birthday...
thn ni mb xdapt cuti kot...nak kumpul cuti balik Sarawak raya ni dan Jumaat ni umie balik Sarawak..seronoknyer...




1 comment:

meh la kongsi pendapat korang kat sini...