Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, March 21, 2011

Buruknya perangai..

Assalamualaikum....

pagi-pagi dah cium bau busuk...
kenapa la buruk beno la perangai org ni buang sampah dalam lif ni...
xda kesedaran langsung...

kalu ada cctv kan bagus..nak rakam org buang sampah dalam lif gini..
xkanlah nak suruh org lain nak p buang sampah sendiri lak kalu gini...


dah la pagi td lambat ckit kuar rumah..
then lif ni pulak baru ok...kalu nak harapkan 1 lif jer nak turun naik ke tingkat 15 ni..memang punch kad pagi tadi pun merah kalu gitu...

hopefully sebagai pengajarannya..jgn la kita jadi org gini...dia ni xda kesedaran langsung..
suatu hari nanti dia akan dapat apa yang dia buat gini...

hari isnin dah nak jadi monday moody lak...




No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...