Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, March 11, 2011

Chicken Chop..lemak lagi dan lagi..

Assalamualaikum....

ni adalah n3 ke3 utk hari ni...
hebat ni...dah idea sekali datang..ambik...taip jer..sesuaka hati nak taip apa...
tp kali ni nak cerita pasal makanan tengahari umie lak...

hari ni...ramai di Bahagian umie p order western food....
terutama sekali..chicken chop dan burger...hari ni..majoriti ibu mengandung makan burger...
3 org di bahagian umie yang tgh mengandun makan burger..dan 1 lg ibu mengandung makan chicken chop..tp bukan umie yang mengandung okay..tp org lain...hehhehe

sedap gak chicken chop ni...
harganya RM7.50..
kat kedai Dine@Aunty Mar's
Kompleks D, Putrajaya..hehhee

ni bagi almat penuh ni sb takut ada lak ibu mengandung kat luar sana tu nak makan chicken chop yang serupa mcm ni lak nanti...kalu rasa alamat tu x lengkap dan susah nak cari..nanti email umie k..boleh bagi nombor telefon kedai tu sekali kalu nak order..
takut karang tunggu lama mcm umie..setengah jam baru siap sb ramai org beratur..hhehehe


selamat menjamu mata dan menjamu selera yer kawan-kawan..hehhehe

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...