Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, January 21, 2011

Colek + Jambu Air

Assalamualaikum....

Hari ni bangun pagi..rasa mcm hari Isnin la pulak sb dah cuti hari Khamis..
tp hari Khamis umie dtg OT kat ofis....

dah lama umie x wat n3 pasal makanan kan...hehhe...
lepas ni u all jgn terliur la pulak yer....hehhehe

ni pasal Jumaat lepas....dah lama x pg pasar malam Putrajaya ni..last heri tu pun time puasa jer..itu pun sekali jer sb serik beli makanan kat pasar mlm..sb x sedap..tp bukannya semua..ada makanan tertentu jer...

so...g pasar mlm xtau nka beli apa..last2 beli jer la jambu air ni...
lagi pun colek ada lagi kat rumah...



nilah jambunya...makan mcm tu je rpun sedap...
harganya rm9 sekilo...tp umie pilih je beberapa buah then harganya RM5..rasanya dalam 6 biji jer kot..


ni pulak colek yang umie maksudkan tu..colek mak bee punya...sedap..pedas-pedas dan manis..hehhe
mr. hubby x gemar sgt makan gini..kalu umie x kisah la epal ker..jambu batu ker..semuanya umie colek je..heheh...

adalagi jambu kat rumah tu tp jambu yang umie beli dari RNR Pagoh..harganya RM10..byk pulak tu....boleh la makan hujung minggu ni....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...