Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, January 24, 2011

::100 Plus::

Assalamualaikum...

morning u all...ooooopppsss...tengahari sudah rupanya....
actually..umie hari ni mc..
dah 4 hari dah umie demam..selsema
start hari khamis umie dah start kurang minum air..x seperti biasa...biasa minum air setiap hari 2 liter..ni 1 liter pun x habis...

dah demam macam ni jer la umie akan minum 100 plus..kalu time lain jgn harap..ni pun kena paksa gak habiskan 1.5 liter tu...siap ada org pantau lagi tu..bukannya org lain...mr.hubby gak...



alhamdulillah...
demam umie pun dah kebah..
esok umie dah start kerja dah...
xsabarnya nak masuk ofis ni...harpa2 esok dapat pulih sepenuhnya...
dah la aircond kat ofis tu memang xleh nak slow dah tu....pakai sweater pun still sejuk gak..

8 comments:

  1. get well soon akak..
    nak saya tambahkan 100plus 100 pun boleh...sedap pe 100plus...leh kasi ilang panas dalaman tau..:P

    ReplyDelete
  2. @Ayuraza

    thanks ayu...

    tulah br jer habiskan 1 botol 100 plus tu...

    ReplyDelete
  3. get well soon dear..mek sik sukam inum 100 plus tok. even demam pun layan ubat jak la

    ReplyDelete
  4. salam

    semoga cepat sembuh..
    pakai baju lebih lagi... pakai stoking tebal, kalau boleh sarung tangan sekali.. :)

    ReplyDelete
  5. @mummysyafie

    thanks kak...sambil2 ya pun kmk makan pil juak...

    ReplyDelete
  6. @Irtiyah

    Wasalam irtiyah..
    haa..ingat esok pun nak bawa stokin la...tp kalu nak pakai sarung tgn tu..nak kena fikir 2 3 kali..hehehe...mcm musim salji la pulak pakai sarung tgn..hehhehe

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan:)
    semoga cpt smbuh...i polo!

    ReplyDelete
  8. @zmanja

    salam perkenlan gak..thanks ya..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...