Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, October 06, 2010

Syawal 27


Ni n3 ke 2 untuk hari ni...
kalu dah mula wat n3 tu memang akan ada lagi n3 seterusnya..hahah
biasanya sekarang ni umie wat auto publish jer..mlm biasanya umie wat n3 then publish pagi...

ni nak cerita sikit...ni pasal kuih raya...
hari ni, walaupun dah nak bis raya tp biskut ngan kek lapis xhabis lagi ni...
hari ni umie bawa lagi 3 bekas biskut dari rumah utk kudapan kat ofis..
kalu letak kat rumah garenti x habis....
sapa nak makan?? lagipun thn ni umie xdan nak wat open house...


ni gambar yang umie ambik petang semalam...
tp hari ni biskut dah bertambah 3 bekas yang umie bawa khas dari Sarawak....
kakak n kakak ipar umie yg wat...
so..kalu lalau tempat umie ni..jemput la makan yer...
habiskan pun xper...

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...