Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, August 15, 2010

Terconfius kejap...

Sapalah pulak blogger dari Sudan yang baca blog umie ni yer??? faham ke idak dia bahasa dalam blog ni..hehehhe...terhairan sekejap....

anyway..thanks la datang lawat jenguk blog umie sb sb dah meramaikan blog ni....
kalu boleh tu kenalkanlah diri yer..sapa blogger dari Sudan ni...mana tau org Malaysia yang belajar kat sana ker....hehhehe...

ini blog umikgadismelanau




ni lak second blog umie dapur umie @ http://dapurtemurun.blogspot.com sampaikan 50% jer dari Sudan...hehhehe

Analitik Lokasi Pengunjung dari Nuffnang..Thanks Nuffnang...

3 comments:

  1. laaaa....kau la...kahkahkah! not a student though..just a housewife. whoaaa...sampai 50% ka?? mcm stalker la pulak! hihiii...smlm duding resepi2 jakin yang kan post tang blog resepi bah..an taau kenah an bak sungkei :D

    ReplyDelete
  2. @KakNie

    paduhal..kan kak nie? hahahha...lucu...nasib baik ngakuk..hahaha..try la..mun roti dun mak cicah ngan kari siau pun daau nyam gak..hehhehe

    ReplyDelete
  3. mek ada juak reader dari cnun ko tiap ari nya maca blog kmk.mek asa org msia p keja cnun kali hehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...