Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, August 15, 2010

Ramadhan: Day 5, 1st puasa


Alhamdulillah...baru jer selesai bersahur..
jap lagi nak solat subuh berjemaah bersama hubby...
hari ni dah hari kelima kita berpuasa tp bagi umie..hari ni la 1st day umie berpuasa..hehehe..boleh??

almaklum jerla kita ni perempuan....faham-faham jerlah yer...
hopefullly..hari ni puasa sampai berbuka...
Puasa di bulan ramadahn ni lain sikit kalu kita berpuasa time biasa-biasa...
time ni jugak la dugaannya byk...so kena la berwaspada...xpasal-pasal puasa yang yok...tengahari kang buka periuk.....oh! no..no..no... umie bukan begitu...
biasanya umie kalu dah time puasa ni biasa perut memang akan sakit la..bukan sb lapar tp pedih ulu hati a.k.a gastrik la...hopefully xda papa...

hari ni hubby kata nak ajak g jalan-jalan...dah semalam seharian dok rumah jer..hari ni janji nak g jalan-jalan ke Klang...umie x kisah sebenarnya..time bulan puasa ni nak dok rumah ker..nak kuar jenajalan ker...kalu hubby kata keluar..keluar la..kalu nak dok rumah pun ok..

Lagipun esok umie ada exam PTK..buku pun xbaca lagi..entah apa la soalan yang kuar nanti...
ni pun nak membaiki aras...nak dapat Aras 4 pun payah gak ni...PTK ni nanti umie ambik 1 paper generik jer...harap-harap la ada harapan utk umie....amin....
u all doakan utk umie sekali gak k...hehheheh...thanks....




No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...