Menu

Monday, July 26, 2010

Zam -Zam Ala Kazam


Ingat ceria P. Ramlee pasal Zam- Zam Ala Kazam ni...
ni umie bukan nak cerita pasal cerita P. Ramlee tu okay..ni nak cerita pasal Air Zam-Zam...
baru minggu lepas umie minum air zam-zam ni..ada pegawai yang balik dari umrah bawa ke ofis..so..umie minta la sedikit...



petang semalam..lepas maghrib, umie g PKNS Bangi..ada usha 1 brg ni untuk abg ipar umie...
mr. hubby pulak dok usha air zam-zam....then dia beli la pulak air zam-zam ni...
dulu bukan main susah lagi nak dapat air ni..sekarang ni org dah jual dah...betul ke x itu air zam-zam..walluhalam..jer la..yang penting niat kit aminum tu...hehhehe



2 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

ermm..betol2..air zam zam ni..susah nak dikenal pasti ke aslian dan ketulenannya.. pernah baca satu entry ni.. org ramai ingat tu air zamzam yang betol..rupe2nya..air suling je.. melampau betol org yang buat kerja macam tu..

umie said...

@❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤

tulah kan..kalu dia jual bukan air zam-zam x elok buat gitu...