Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, July 19, 2010

Migrain


Hari tadi..g kerja seperti biasa tp kepala umie dah berdenyut-denyut sakit..
tp gagahkan juga ke ofis...
sampai ofis terus g cafe beli makanan utk sarapan...makan nasi kerabu...
x bagi tau pun org lain umie migrain just mr. hubby jer tau...
dahla hari ni ada kursus kat JPM..nasib baik dengar ceramah jer...

cool jer..wat mcm xda rasa sakit tp padal Tuhan jer tau...
org lain tgok umie sihat jer..dah la duduk kat depan..kira mendongak la jugak...
bolehla pulak umie terlelap kan mata sb nak tahan sakit kepala tu..

tgn pun dah rasa seram sejuk thn sakit..
nak muntah dah byk kali nasib baik la muntah angin jer..kalu tidak huru hara kat situ...
nak bercakap pun umie dah x larat..
then msg mr. hubby..bagi tau migrain....
lebih kurang 1/2 jam gak tunggu..baru mr. hubby sampai...
bawa umie g Poliklinik An-Nur kat Presint 15..dekat sikit kat rumah...
minta mc sb dah x larat...
ni pun kepala still x stabil lagi...
doktor kata umie stress....hehehe..yerlah doktor..iyerkan aje....





No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...