Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, July 27, 2010

Legacy Floria Serving Set


Sekarang ni rajin bena la umie nak bebeli brg tupperware...
setiap bulan mr. hubby mesti tanya..bulan ni nak beli apa kat tupperware...??

hahha..umie apa lagi..on jer kalu dia tanya gitu..walaupun bukan duit mr. hubby yang umei guna tp duit umie sendiri..tp kalu dah ada org menggalak nak beli barang tu on jer...hehehheh

dah beberapa bulan dah aim benda ni...nasib abik dah ada offer..boleh la beli...


siap ad akotak khas dia


ni la apa yang ad adalam kotak tu..oren gitu...lagipun hari ni pun umie pakai baju warna oren...hhehhehe


4 comments:

  1. rajin ummie borong barang2 tupperware.......

    ReplyDelete
  2. @zAnNa@mAMaBaTriCE
    masuk ahli pun sb suka brnad dia..tahan lasak..hehehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...