Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, July 06, 2010

Kipas dalam kereta

Bismillah....

Setiap org..lain perangai dan sikapnya....gitu gak dengan umie..dan begitu gak dengan mr. hubby umie tu...semua perkara dia buat tu adalah utk umie...
so sbtu yang lepas...lepas balik makan kat Yati Ayam Percek tu..umie dan mr. hubby singgah ke PKNS Bangi..dengan perut kekenyangan lagi tu....

kalu mr. hubby g mana-mana mesti ada jer benda dia nak beli dan dia memang target nak dapatkan benda tu...
selama ni dah byk kali gak pergi PKNS tp x terjumpa lak benda ni...iaitu kipas ni....
biasanya kipas ni org letak dalam kereta lama sperti teksi kat kampung-kampung ker yang dah xda aircond...mr. hubby lak lain..
dia boleh pulak beli kipas ni..begitu lama gak dia cari kipas ni..dia pernah beli kipas yang guna bateri tu tp dia kata x cukup kuat..dia nak jugak cari kipas yang lagi kuat dari tu....
then terjumpa la kat PKNS dengan harga Rm49.90..hehhehehe





ha...ni lah rupa kipas yang umie maksudkan tu..hahahhaha
rasa nak terbang tudung umie guna kipas ni...
mcm klakar pulak kan..
mr. hubby kata..dia beli ni utk hadiah harijadi umie tahun ni..hahhaha..boleh pulak gitu...sajer dia bergurau gitu...hahahhahaa..alasan lain dia kata...nanti isteri dia x panas kalu duduk dalam kereta..kalu xnak buka aircond..buleh guna kipas ni..hehheheh....adakah suami kalian seperti suami umie... ???? hehhehehe..klakar jugak suami umie ni..hehehhe




2 comments:

  1. patutlah dah takder..husband akak dah beli rupanya

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...