Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, July 17, 2010

Hari Sabtu Lagi...


Hari ni duduk sorang-sorang kat rumah...hubby dia g kerja...sb vendor ada nak atur cable kat ofis...
so hari ni umie xtu nak wat pe...
dah la pagi-pagi rumah atas umie dah ketuk-ketuk..apa ntah di ketuknya...bagai ramai sgt org menukul nak pecahkan dinding rumah ker...

so hari ni aktiviti umie adalah mengemas rumah...adoh..rumah bagai tongkang pecah dah ni...tinggal berdua tp bagai org tinggal 10 org..apa nak jadi dah sekarang ni..hari cuti begini la time nak mengemas...

ok..umie nak sambung kemas ni..nak sidai baju..nak lipat baju....
ok chaw....



1 comment:

  1. happy mengemas kak umie.. hehe.. bilit mek pun lom bekemas gik.. laki sekda sukati ngarey jak brg.. mun nya dah nak balit baruk gago mek nak ngemas.. bini apa la tok... hahahahaha..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...