Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, May 04, 2010

Tudung lagi

Bismillah....

Ahad umie g kl...ni 1at time g KL hari Ahad..nasib baik la org x ramai...n3 sblm ni umie ada ceritakan umie g KL nak beli stok tudung..so petang semalam umie g pos lak kotak tudung ni ke sarawak.....kotak paling besar tu ke Kuching, sederhana ke Matu, Daro dan 2 lagi tu ke Miri dan Belawai....

Baru 27.4.2010 hari tu umie dah pos kan..then stok tudung byk dah habis..so kenala tambahkan stok lagi dengan tudung yang terkini lak..hehehe...then umie dah dapat suku dari pembayaran..sb tulah umie boleh beli lagi...


ni umie bukan guna pos biasa atau pos domestik tu...kalu guna tu..mau nyer..1-2 minggu baru sampai...lagi-lagi kalu berat dan besar mcm ni..dan kotaknya mungkin dah hancur..hahaha...
so umie decided nak guna pos laju dan umie dah trau..kalu ongkos guna pos laju ni memang mahal..1 kotak yag besar tu pun dah nak cecah rm2++..adik yang kerja pos laju pun siap ckp...akak tau kan harganya...hehhe..umie dan mr. hubby gelak jer la..sb dah biasa pos byk tu....


ni la antara koleksi tudung yang umie pos kesana...di Sarawak, harganya lebih mahal dari kat Semenanjung...



Tudung ni pun ramai gak org suka..exspecially cikgu dan cikgi...ala-ala glamer gitu...hehheh

zoom in ckit boleh nampak ckit kilauan-kilauan beedsnya..hehhehe

Ya Allah...terima kasih di atas limpah rezeki dari Mu....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...