Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, March 15, 2010

Bila la giliran umie...♥♥♥

Bismillah....

Bila lagi la giliran umie ni eks...
xsabar pun ada...

bila dah dah jadi anak dara...fikir lak pasal pakwe..sapala pakwe umie...?
rupa-rupanya org Sarawak...

lepas tu fikir lak..sapa la bakal suami...rupanya org Semenanjung..jauh tu..


u all nampak tak gambar yang umie tempek dalam n3 umie ni...






bukan umie pregnant tau..ni gambar belas kasihan dari en. google je..

dah kawin....tanya lak..bila la nak mengandung...???
sapa nak jawab soalan ni?

pagi tadi..sampai je ofis kawan yang dok sebelah umie ni ckp dia mimpi umie pregnant...dah la sekarang ni dia tengah pregnant gak 5 bulan..mana tau memang betul umie pregnant lepas ni kan...insyaAllah...amin..

u all tau x apa makna mimpi tu...??





3 comments:

  1. sabar jerlah ummie
    insya allah ada rezeki nanti

    ReplyDelete
  2. Salam

    Amin... moga2 benarlah mimpi kawan tu. Walaupun tak tahu maksud sebenarnya. Tapi rasanya maksud yang baik2 shj tu... :)

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...