Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, February 23, 2010

Dapat hadiah..hehhehe

Bismillah...

Tengahari semalam umie dapat 1 parcel ni...org tu dah siap msg kat umie..msgnya

begini...."Salam Pn............, TAHNIAH kerana dpt tmpt KEDUA Top Consultant Dec 2010.

Hadiah telah dihantar hari ni..."

Msg ni umie dah terima minggu lepas tp barangnya baru sampai tengahari semalam....


ni la hadiah yang diaorg hantar tu...


ni pulak adalah benda yang ada dalam kotak tu tadi...tumbler..cute kan..suka tengok..umie suka

kumpul tumbler ni...ni mcm budak² lak rupanya kan...xperla..boleh gak nak letak air masak....

mesti u all nak tau sb apa umie dapat ni kan..sebenarnya umie jual barang Tupperware...bukan

secara besar-besaran pun..kecil²an je...kalu ada sesiapa yang order kat ofis, umie belikan

jela...bukan penjual secara tegar pun..kalu seorg yang order pun umie tolong belikan....

dalam bulan 12 ri tu memang byk gak la umie beli..lebih dari 1K kalu nak kumpulkan resit²nya...

biasalah kalu berbisnes ni..sekarang ni pun ekonomi x brapa...so..gitu gak la bisnesnyer...

kalu ada sesiapa nak order tu...yang seofis ngan umie atau yang kenal ngan umie boleh la order

kalu nak yer..hehhehe




Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...