Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, February 23, 2010

Apakah itu????

Bismillah....

Apakah itu??? tu.....benda alah tu....

ni namanya Induction Hotplate...umei baca je kat kotak yer tu..hehhehe

dah lama mr. hubby ngidam nak beli benda alah ni..b4 ni pernah survey gak utk 2 tempat

memasak ni...tp kebanyakkannya...

Sebelum ni nak beli dah jenama Philip tu tp last² x jadi..mr. hubby kata lain kali sb dia nak

jugak cari yang dua bekas tu...tp xda...

hari tu..Carrefour ada wat promosi tp x sempat nak beli yang 2 bekas tu..lepas tu ada gak

nampak jenama Philip tu...harganya rm200++ then ada percuma periuk stainless steel khas utk

memasak kat atas benda alah ni....

Ronda² lagi kat Carrefour tu..umie ternampak lak jenama Faber ni...yang ni murah la ckit..dalam

hargaRM190++ gitu la...then tanpa fikir pjg mr. hubby rembat la benda ni...

So..sekarang ni pun umie ada gak masak guna ni...mr. hubby beli ni pun nak memudahkan umie

je..kalu kehabisan gas kat rumah boleh guna ni sb benda ni guna elektrik dan ada gak percuma

periuk...nasib baik la Monalea hadiahkan bekas memasak stainless steel 8 pieces tu...boleh gak

nak pakai... Thanks lea...


Selain benda ni....mr. hubby ada belikan mesin basuh baru yang automatik..mesin mr. hubby

sblm ni manual jer..so dia belikan la pulak mesin basuh automatik jenama samsung..mcm jenama

handphone la pulak kan...hehheh....

kalu lepas ni x rajin memasak dan membasuh xtau nak kata apa lagi dah....semua suami yang

sediakan kemudahan utk kesenangan isterinya...

Tula...sesiapa yang belum bernikah tu..cepat² la..beruntung la bagi perempuan yang mempunyai

suami yang prihatin dan beruntung jugala bagi lelaki yang mempunyai isteri yang penyayang

dan sewaktu dengannya...hehhehe


Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

meh la kongsi pendapat korang kat sini...