Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, January 05, 2010

Teluk Chempedak, Kuantan Phg

Bismillah...

sori la u all...umie wat n3 pasal Kuantan ni lompat-lompat je..sb takut u all boring lak asyik n3 pasal Kuantan je..so umie selang seli kan la n3 pasal Kuantan ni yer...
ok...lepas umie dan mr. hubby check in hotel...so umie dan mr. hubby terus terjah Teluk Chempedak...so kalu nak tengok lebih lanjut pasal Teluk Chempedak ni..meh terjah gambar kat bawa ni yer....

ni gambar org yang tengah termenung. time ni baru bis makan kat MCD...nak tau tengok apa??? tengok kat bawah ni....

ni ha..gambar ni la umie tengok..sebenarnya ada sorang budak menangis...tp umie x letak la kat dalam ni..kesian dia..mak dia wat dunno jer..


ni serba sedikit pemandangan yang ada di sini...

sepanjang pesisir pantai tu ada org buat jualan..biasalakan ada org jual keychain dan mcm-mcm lagi la...

kat tempat umie bergambar tadi tu tidak digalakkan utk mandi sb kawasan merbahaya untuk mandi...so kawasan ni je la diaorg iaitu..a.k.a budak-budak boleh mandi..

sepanjang pantai ni ada tp bejalan kaki sepanjang pantai dan untuk penunggang basikal extrem pun ada gak..so..setakat ni dulu n3 pasal Teluk Chempedak ni...next n3 umie akan cerita pasal Tanjung Lumpur lak yer....ttttttuuuuunnnnngggggggguuuuuuu........







Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...