Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, August 24, 2009

Ramadhan ke 3

Bismillah...

alhamdulillah..hari ni dah masuk hari ke 3 kita berpuasa..syukur alhamdulillah puasa umie pun 3 hari gak...harap2 la tahun ni x tinggal byk..kalu x jenuh gak nak qada puasa lepas ni....
tahun ni adalah tahun pertama umie berpuasa bersama mr. hubby..umie rasa bersyukur sangat -sangat..akhirnya umie bergelar seorang isteri juga...
dah masuk 3 ramadhan dan 3 kali solat tarawih bersama-sama...umie dan mr. hubby just bertarawih di rumah je...alhamdulillah..mr. hubby juga yang menjadi imamnya...
umie rasa bertuah sgt sb bukan org lain yang menjadi imam solat umie tp suami umie sendiri...sungguh bertuah rasa hati sb ditakdirkan, dijodohkan dengan mr. hubby ni..apalagi seorang isteri inginkan dari seorang suami melainkan mendapat seorang suami yang boleh memimpin diri umie yang lemah ni...
umie berharap di bulan yang mulia ni...Ya Allah..berkatilah ibadat kami ini, limpahkanlah rezeki kepada kami, panjangkan lah umur kami semoga dapat menambahkan lagi amal ibadah kepadaMu....aaammmmiiinnnnn




Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. Salam ramadhan Umie. Moga ramadhan dan raya tahun ni lebih bermakna :)

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...