Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, August 02, 2009

Floria 2009 Part 2/3

Bismillah...

Ni pulak di Floral Pavilion...Jom kita tengok apa yang ada kat dalam Floral Pavilion ni.....Masuk je kat dalam Floral Pavilion ni terasa kesejukan aircondnyer sb mb nak jaga bunga2 yang ada kat dalam Pavilion ni sebab nak tunggu sampai 1 minggu display bunga-bunga ni..umie tertarik dengan bunga yang diorg susun mcm tiang ni..unik sungguh la...



Lawakan tiang ni..susunan bunga ni mcm pua kumbu la pulak...hehehee


haiwan ni pun ada gak tau..tenuk tu diaorg wat ngan bunga..then badak tu diaorg guna kuaci bunga matahari dan kuaci hitam keras tu...entah apa la nama kuaci tu pun umie xtau..hahaha



yang payung tu pulak diaorg cucuk kat buluk..lawa gak diaorg wat gitu dan umie sempat lagi berposing kat Floria 09 tu...




next n3 plizzz.....



Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...