Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, August 02, 2009

Floria 2009 Part 1/3

Bismillah...

Dah 3 tahun umie tinggal kat putrajaya ni dan nila 1st time umie g tengok Floria Putrajaya..umie pegi ngan mr. hubby umie..biasala..sapa lagi la peneman umie kalu bukan mr. hubby..pada mulanya umie xda perasaan nak bergambar pun..last2 mr. hubby soh senyum dan dia nak capture gambar..wat je la..sebenarnya segan la jugak tp memandangkan ramai org wat gitu..seronok la pulak..hahaha

sampai je kat situ..memang banyak la bunganya..rasa nak petik je tp memandangkan org soh jgn petik..nasib baik bg warning..kalu x mau nyer umie petik setiap jenis bunga tu...


orkid pun ada gak tau...suka la tengok..mcm2 jenis je bunga orkid tu...Tu yang mr. hubby umie kata..kalau la ada tempat nak menanam bunga ni mau nyer umie pun turut membeli nyer...





next n3 plizzz...


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...