Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, July 17, 2009

no tajuk...

Bismillah...
Entah la..umie xtau nak letak tajuk apa kat n3 kali ni...
rindu nya rasa nak ke sini..tau x umie nak ke mana?
umie nak balik kampung...xsabar je rasanya nak balik raya ni...
setiap kali balik kampung umie akan g jumpa kakak umie..dia terer wat kek lapis tau..walaupun dia cikgu..tp dia still ada masa lagi nak siapkan kek tempahan untuk raya...
umie rindu ngan kakak umie yang sekarang ni mengajar di SMK Matu...hari ni td dia balik kpg sebab dia ditugaskan menjadi penyemak kerja kursus di SMK Belawai...bestnyer dia selalu balik...so umie xnakla cerita panjang-panjang..so tengok je gambar ni ye....

ni gambar time lepas raya tahun 2007..kalu nak balik Putrajaya..umie akan g jumpa kakak nak minta belas kasihan..hehehe..tau nak minta apa?? hahaha..apalagi..kek diala...umie suka kek lapis yang dia wat..umie selalu minta dia watkan umie Kek Azura dan Evergreen...Biskut Almond London dan Tat Nenas..semua dia wat sendiri..kalu raya ktorg memang xkan tempah kek dari org lain, kakak umie sendiri yang akan buatkan..gitu gak dengan biskut..kakak ipar umie pulak dia bisnes wat biskut raya...kalu kacang mcm kacang dal, kacang berempah..mak umie yang buatkan...kecuali jeruk dan buah-buahan je ktorg yang belikan...Berbalik ngan cerita kakak umie ni..dia cuma ada seorang anak perempuan dan lelaki...yang perempuan namanya Nana(15 thn) dan yang lelaki pulak Hihi(16 thn)..sebenarnya anak lelaki kakak umie adalah anak angkatnyer...selepas dia ambik budak ni sebagai anak angkat..dia pun mengandung..lebih kurang 6 tahun dia tunggu nak dapatkan anak perempuan dia ni..alhamdulillah..Allah dengar gak doanya..sekarang ni dia dah ada sepasang anak..syukur la tu kan...
kepada kawan-kawan yang berada diluar sana tu termasuk la umie sendiri..rezeki untuk mendapatkan anak tu semuanya urusan Allah...kt just boleh merancang dan berdoa semoga dimakbulkan..ammiiinnnn....
Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. untung ler umie
    akak pandai buat kek
    apa lagi..ambil ler order utk org semenanjung plak

    ReplyDelete
  2. **kak zana
    umie ambik order ckit je..tu pun umie watkan utk family hubby umie..kat sini ramai budak sarawak yang wat kek...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...