Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, July 17, 2009

n3 ke 3

Bismillah...

nila n3 umie yang 3 untuk hari ni..mata xleh nak tido so, apa lagi..jom masak...
hari ni umie masak pizza..request dari budak Unit Pembangunan Organisasi dan Pengurusan Kompetensi ahli-ahlinya terdiri daripada kak ain, arina, shidah, afif, wan, zue hrmis , ayu, zue PTK, gayathiri, ina dan siti(budak baru).
ni la yang umie masak ri ni iaitu...PIZZA lagi...naper pizza lagi sbnya umie dah buat 3 kali dah pizza ni..budak unit umie pun mintak gak buatkan diaorg pizza ni.....

ada tabur cheese monzarella


ni time nak potong..baru teringat nak snap gambar


kena potpng kecik-kecik supaya senang nak makan..

ni la bekas hubby umie bawa ke ofis untuk budak unit umie tu...makan lah yer kawan-kawan...doakanlah kesihatan kak umie ni ok je je ye...

p/s: nanti bekasnyer bagi balik ye...tp pastikan pizza tu habis baru bagi bekas kat abang kak umie tau...xkisah la..kalu rina nak tapau untuk irfan..kak ain nak kasi si najwa dan haziq makan..habiskan je la ye...Shidah, kak umie dah watkan pizzanya yer..
sesiapa yang nak resepi pizza ni..meh umie ajar..YM@email kat umie k..nanti umie boleh bagi resepinya...

Image Hosted by ImageShack.us

4 comments:

  1. tQ kak umie,,dah makan macam pirana masing2...semua dapat rasa dengan en.zack dan puan hallie pun kami panggil..harap murahla rezeki kak umie lepas ni..ok..daaa...

    Selamat berhujung minggu dan berehat!!!!

    ReplyDelete
  2. **riena...
    ok..thanks rina...sama-sama la kita murah rezeki lepas ni...

    ReplyDelete
  3. ye betul..abih sudah pizza nye..raya nanti wat lagi ye..tak sempat nk tapaukan kat najwa n haziq..heheheh...

    ReplyDelete
  4. sama la tak boleh tapau untuk irfan gak..hehehehehehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...