Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, July 17, 2009

makan malam

Bismaillah...
Nila makan malam umie dan hubby untuk malam ni..umie masak yang simple-simple je lagi pun xtau nak masak pe lagi dah..lagi pun hubby umie pun makan pe je yang umie masak dan x memilih pun...

ni buah manggo masak yang dibeli minggu lepas



ni pulak terung sambal yang di masak di goreng sekali ngan udang


ni pulak sup ayam

jamu je la mata tu ye...


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...