Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, July 17, 2009

sarapan pagi

Bismillah...

hari ni walaupun umie coti..kena ada gak n3 dari umie setiap hari...hari ni dok rumah je..so sarapan pagi umie rini adala..ni jela..pagi tadi pun hubby umie pun bekal roti gak lagi pun tengahari ni dia boleh balik rumah sb umie nak masak ri ni tp masak bubur je lah ye sb hubby umie baru cabut gigi semalam so kenala makan makanan yang lembut-lembut je..cian dia..badan pun panas..demam tp gagah jugak nak g kerja...apa gak makanan yang sesuai utk org yang baru cabut gigi ni ekk kawan-kawan??

roti bakar dan air soya

Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...