Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, July 15, 2009

My Favourite

:minimo_02:
hehehe..suke-suke..umie suka ni..umie ni kalu nak makan xkira..mesti nak jugak..berbanding kalu nak beli barang...umie kalu nak beli barang ngan makanan umie lebih rela beli makanan...sb mengenyangkan sb takut nanti kempunan xdapat makan..hahahha:minimo_11:tengok je la umie nngan hubby umie yang sekarang ni dah makin chubby...xyah nak cakap lagi dah..memang nampak ketara ni ha..:minimo_16:
Padahal dua jenis makanan ni umie sendiri boleh buat dan kalu nak bandingkan harga ngan bahan nak beli pun lebih kurang sama je cuma kuantiti yang boleh kt makan dari bahan yang kt beli tu memang banyak la...berbaloi la jugak...puashati tau...:minimo_03:

sebenarnya umie memang nak wat pizza ni cuma masa xda lagi ni memandangkan umie dah janji dah ngan Shidah nak wat pizza utk dia...insyaAllah sblm puasa ni kak umie buatkanlah shidah yer...hehehe..nak wat lasagna pulak xtau bila..lasagna sheet dah ada dah cuma susu dan cheese je yang x beli lagi ni nak buatnya entah bila la nak buat...:minimo_18:

Beli kat Domino's Pizza

Image Hosted by ImageShack.us

3 comments:

  1. kak,,buat lebih2 nak tapau utk irfan..hauhauhauhauhauhauahu....

    ReplyDelete
  2. salam... jinau kali kan merjah n3 wang jelau? rajin kan bah.. tahniah..

    ReplyDelete
  3. buat lebih2 gak..nk tapau utk najwa ngan haziq..hehehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...