Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, July 03, 2009

Majlis Pernikahan Nurul dan Syahrul

Malam ni td umie ngan hubby g majlis akad nikah ofizmate umie iaitu Nurul dan tunangnya iaitu Syahrul..Mereka telah diijabkabulkan di Masjid Putra, Putrajaya...Tahniah Nurul dan Syahrul kerana telah bergelar suami isteri..

Masjid Putra, Putrajaya



Ni la saat-saat yang ditunggu tu...umie pun rasa berdebar gak time si Syahrul ni nak di akad kan..ingat lagi time pernikahan umie dulu..berdebar-debar rasanya nak tunggu Tok Kadi yang telah diwakil walikan oleh ayah umie kepada Tok Kadi ni..td rasa mcm umie je yang pulak nak nikah..Pengantin nyer lagi la berdebar-debar sb takut nanti nak kena ulang banyak kali..hehehehe. Alhamdulillah,semuanya mengucap syukur alhamdulillah setelah lafaz di sebut dengan lancarnya..So sekarang adik ku Nurul, sah la menjadi isteri...


Ni time dia tengah berdebar-debar tunggu si Syahrul tu lafaz akad nikah tu..Nurul telah dinikahkan oleh bapanya sendiri...dia tutup muka ala-ala org Arab gitu..sampaikan ada pak Arab tu pun minta izin nak ambik gambar dia...hehehhe


Ni pulak time Nurul sign surat untuk mengesahkan dia telah bergelar isteri kepada Syahrul

tuan punya rumah harus ada...comel x dia..muka dia ni pun ada ala-ala arab ckit ngan chubby nyer..cumiillllll...

**Pesanan untuk Nurul...Selamat Pengantin baru, Semoga dimurahkan rezeki dan menjadi isteri yang Solehah, supaya menjadi isteri yang baik, dan semoga dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah dan berkekalan hingga ke akhir hayat...


Image Hosted by ImageShack.us

1 comment:

  1. comelnya nurul..huhuhuhu..kak umie teringat masa nikah dulu yer..hehehehehhe...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...