Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, June 05, 2009

balik kampung

salam semua..dah seminggu umie x masukkan n3 baru dalam blog umie ni..rasa sunyi je kan..sorila..sejak 2 minggu ni umie sibuk sikit ngan kerja ofis tu..semuanya nak urgent..sampaikan nak pegi kursus pengurusan stress kat Melaka pun umie xleh nak pegi..xpela..lain kali je la ye..

ni jela yang umie boleh nak hapdet ri ni..lagi pun time ni umie balik rumah mertua di Batu Pahat sb hari ni td(Jumaat) umie ambik cuti sb nak uruskan urusan yang belum selesai kat sini..disamping tu jugak umie nak melawat mertua dan kawan hubby umie yang nak kawin esok hari(sabtu). Hari ahad pulak dah bertolak balik ke Putrajaya..Penat la jugak gini..xpela..sekali sekali dapat balik kampung..

post signature

1 comment:

  1. umie sista!
    selamat bercuti.
    jgn lupe jln pulang ke putrajaya udah.
    hehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...