Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, May 28, 2009

Sedap ker?

sedap ker?? balik kerja ptg semalam umie singgah kat Taman Warisan Pertanian kat Presint 16..hubby umie ckp nak makan kat luar..umie ikut je la...then hubby umie decide nak makan satay..tp masalahnya sataynya x berapa nak sedap la...satanya keras..nasi impit keras..air kelapanya mcm rasa air kelapa tua..lai chee kang pun x sedap..sedap lagi kat perantau tu..just roti john tu jer yang sedap..byk2 makanan yang umie wat n3 dalam blog ni..ni je yang rasanya x berkenan..siap hubby umie ckp..kalu letak kat blog nanti ckp x berapa nak sedap tau..sb tula umie cerita kat sini..hehehehe..entahla..selera masing-masingkan...

post signature

2 comments:

meh la kongsi pendapat korang kat sini...