Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, May 27, 2009

Perantau

25 mei 2009 kan hari gaji..umie ngan hubby mula-mula nak masak je kat rumah sb nak singgah mydin sblm balik ke rumah..sekali tengok ramai giler org park keta depan mydin..mesti ramai org..then x jadi la nak masak dan beli barang dapur... last-last terus g makan kat luar je..

umie ngan hubby selalu makan kat perantau sg. merab tu sb... entah la..tu je kedai makan yang rasanya menepati selera ktorg...umie suka makan lai chee kang kat situ..kadang-kadang umie order 2 sb..kalu 1 mangkuk tu x berapa nak sedap..umie akan oder 1 lagi...hehehe..meh tengok apa yang umie dan hubby umie makan....

.

.

.

.

.

post signature

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...