Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, January 06, 2010

Tanjung Lumpur, Kuantan

Bismillah....

1st day kat Kuantan...mr. hubby dah maklumkan nak g makan seafood kat 1 tempat tu...kat situ memang byk kedai makan untuk seafood...tempat tu namanya Tanjung Lumpur...bukan Kuala Lumpur tau..hehhehe...
duduk je terus order air dan makanan..memandangkan umie dan mr. hubby je yang makan so makan ala kadar dan cukup untuk 2 org je la...

umie order air jus oren tp oren nyer x berapa nak oren la...hehhehe

ni pulak untuk mr. hubby...kopi O ais...

ni mr. hubby punya..mee goreng...umie order bihun goreng x snap gambar pun...


ni lak menu yang wajib ada...udang goreng tepung....favourite umie..kalu makan kat kedai..menu yang wajib ada..udang goreng tepung...udang yang umie makan ni...1kg = RM100.00..umie ambik berapa ekor je...tp besar la jugak udangnya....


ni pulak sotong goreng tepung....semuanya goreng ngan tepung...sedap...tp harga boleh la tahan mahalnya...tp alhamdulillah...kenyang..itu yang penting...

Image Hosted by ImageShack.us

1 comment:

  1. kamek pun pergi kuantan nang selalu singgah sitok..best nya pun seafood koo

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...