Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, January 06, 2010

Welcome to Cherating

Bismillah....
Kuantan lagi yer...x bis habis lagi kan....sabar dulu..umie nak tunjuk pantai yang ada kat Kuantan ni..senag nanti u all nak pegi...Kuantan ni byk pantai boleh pegi tau..cuma glamour ngan x glamour je la...
so 1st pantai yang umie pegi of coz la Cherating...


ni gambar ni umie ambik dari dalam kereta je..sharp jugak eh..bagus betul pakai camera tu..x perlu nak berhenti tepi jalan....sekali lalu snap je...


sebenarnya time ni umie dah penat dah..dengan cuaca panasnya kat Santuari Penyu tu..then pegi pulak ke Cherating...tu yang dok dalam kereta ambik gambar dari situ je tu...



ni la chalet yang ada di Cherating ni...selain tu..ada hotel kalu nak tinggal kat hotel...


tenang je time nni..mana x nyer..umie sampai sini kul 1 tengahari..bayangkan lah...tp time panas gini ada gak org mandi..boleh minum air kelapa tepi pondok tu....


Image Hosted by ImageShack.us

1 comment:

  1. best nya.. byk tmpt dah kitak pegi.. rasa nak pegi juak ehhh.. hehe..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...