Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, January 16, 2012

Aktiviti hujung minggu

Assalamualaikum...

dah 2 hari xberblogging..entah kenapa..umie nak post guna blogger-droid tu ada problm la pulak..padahal nak wat auto publish tp x boleh..ermmm..entah la labu..so..kena la umie posting guna blogger biasa yng umie biasa pakai tu...

minggu lepas umie cuti hari jumaat balik BP...tp petang jumaat tu terus balik banting,alasannya nak kmas quarters tu sb x hbis kmas brg lagi tp memandangkan badan penat..duduk rumah jerla..kalau dah dok rumah munyer kerja menternak badan dengn berjaya...mula2..umie masak utk makan tengahari sb bgun lambat..then terus masak utk mkn tengahari



inilah menu yang umie masak utk makan tengahari tu..simplekan...hehe..Kari ayam n ikan kembung masin..


sebelah petang pulak umie mendonut lagi..dah 2 minggu ni umie asyik wat donut jer..hehe..umie wat 2 bentuk seperti kat atas tu..




hari ahad lak..sb dah terlebih rajin..makan tengahari kat kedai sb dah alang-alang nak g nilai 3..so,pergi jerla makan kat kedai...hehehe...so..itu jerla makanan umie masak utk hjg minggu..lepas ni umie nak cerita lak pasal hobi br umie k...hehehe



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...