Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, January 17, 2012

makan lagi

assalamualaikum...


seharian x buka blg tp meronda ke blog org lain..apakah? sedikit kelemauan untuk mengupdate blog hari..ni pun tunggu nak tido ni...nmmlm ni nak tido awal la..lepas isyak nak tdo terus..penat..

semalam kan payday..apa lagi..umie g pawmr. hubby g makan ayam penyet kat wong solo..ahad ri tu paw dia makn tomyam poktek..hari tadi pun balik lmbat ckit..nak kasak pun dah x larat..so..bungkus nasi goreng jer la..hahaha..




dah lama benar jer rasa x mkn ayam penyet ni..rasanya dlm 2-3 bln gak la sb skg dah dok jauh ke banting kan..so..nak kebangi tu mcm jauh jer nak g...so ptg semlm balik kerja terus g bangi...so..kalau sesiapa terliur tu..umie xnak bertanggungjawab k..u all semua dah dewasa..gla eli sendiri....hehehe...

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...