Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, June 17, 2011

Kolam Air Panas Gerisik, Muar

Assalamualaikum....

hari umie cuti...esok mak umie balik ke Sarawak..so hari ni last day umie bawa dia pusing Putrajaya dan beli brg yang nak dibawa balik esok...
n3 sblm ni pun umie wat auto publish jer...xda masa umie nak mengarang tiap2 hari...
so dalam sehari karang byk-byk dan wat auto publish jer...

lepas balik dari bandar Muar hari tu..umie singgah la kejap kat Kolam Air Panas Gersik, Muar..
hari tu pun pernah g gak sekali..
kali ni nak bawa mak merendam kaki kat kolam ni..
ni adalah kolam air panas semulajadi...


kalu u all perhatikan..asap air ni memang nampak jer kat permukaan airnyer..panas...
mak umie kata mcm panas air mengelegak je...



see..mak umie tengah merendam kakinya...mak umie adalah masalah kaki..kaki kanan mak umie ni asyik rasa semut/penat jer...rasa mcm darah x mengalir dengan betul jer...
bygkan u all..sebelah kakinya dapat rasa panas air ni..tp sebelah lagi suam2 jer air tu katanya...pelikkan..hehhe

umie pun tumpang merendam kaki gak..tp dah keluar dari air tu kaki umie memang merah sesangat..mcm ayam kena panggang jer..hehhe...tp kaki mak umie xda merah pun...


sblm berangkat balik ke Batu pahat...
kena bergambar dulu di pintu masuk kolam air panas ni...
masuk adalah percuma okay..hehhehe

kalau rumah dekat memang umie dah selalu datang cni...



3 comments:

  1. Kmk lamak juak dah sik main rendam kaki lam aik panas.. Last reya di Poring, Ranau jak hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. mmm..bestnya..chinta pun dah lama x g kolam air panas...dapat rendam kaki lama2 best..masa kita angkat tu..sejuk je..hehheheh

    ReplyDelete
  3. sempat juak merendam kaki disia. kamek pegi muar ariya sik tauk ada tempat tok umie.

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...