Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, June 16, 2011

Jenjalan ke Muar, Johor

Assalamualaikum...

Muar..dah 2-3 kali gak dah sampai...sblm ni g ngan mak mertua tp kali ni bawa mak lak...

Muar Bandar Maharani..



just singgah jer Muar ni sb nak Balik Batu Pahat petang tu jugak...


singgah Muar sb nak g makan mee bandung...
umie biasa makan kat kedai ni...kedai ni letaknya di Tanjung Emas...



umie ni x minat ngan asam pedas..kalau makan, perut umie rasa x sedap lak...angin jer perutnyer..sebu...
ni ikan sembilang...mr. hubby order..boleh pulak abg tu bagi kepala ikan yang paling besar...tp habis gak mr. hubby makan..dah favourite dia..tp malangnyer umie pantang makan ikan sembilang ni...ada alergik....semua ikut gen ayah umie x boleh makan



ni pulak mee bandung umie makan...kuahnyer memang kaw-kaw la...hehhe...
kalau nak try meh la datang ke Muar..hehhe



7 comments:

  1. Siyes lapar kmk nangga gambar rah entry ktk tuk.. Lamak dah kmk sik ke Muar.. *gulp*

    ReplyDelete
  2. salam k.umi..bes nye jenjalan..
    k.umie d tag yer..heee; p

    http://annyoo6609.blogspot.com/2011/06/jom-join-bloglist-cik-bunny.html

    ReplyDelete
  3. mek dah sampei muar..dah rasa mee bandung muar kat tepi sungai ya sik? sedap aie.

    ReplyDelete
  4. @ann

    seronok...ok..nanti akak buat

    ReplyDelete
  5. @mummysyafie

    aok..kat tepi sungai ya kmk makan kak...

    ReplyDelete
  6. ayang kali mak ulau ikan dun...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...