Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, January 23, 2011

Udang Mr. Hubby goreng..

Assalamualaikum....

Hujung minggu gini...xda n3 lain nak wat melainkan n3 pasal makanan jer...
ni semuanya gambar dah basi sb baru hari ni nak wat n3...

Khamis lepas kan cuti..mlm sblm tu umie dan mr. hubby g pasar borong sb nak g makan ayam penyet kat situ...
last2 mr. hubby plan nak beli udang lak..ingatkan anak masak merah ker...tp rupa-rupanya nak goreng...
balik rumah..dia siang siap2 udang tu..potong janggutnya...
campurkan terus tepung utk menggoreng then masukkan dalam peti..

esok paginya mr. hubby terus goreng..dan sarapan pagi umie pagi tu adalah
udang goreng...rajin suami umie ni...mmmuuuaahhh..utk suamiku..hehe


actually ada 2 pinggan sb beli 1 kg..dan 1 Kg lak harganya RM20.00
mahalnya udang kat sini..
kalu kat kpg umie boleh dapat ngan harga rm7-10 je sekilo kalu udang besar gini..fresh lagi tu...
ni kalu dah makan kat kedai..mau nyer tauke kedai tu charge brapa agak-agaknya yer...???

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...