Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, January 08, 2011

Hari Sabtu ku....

Assalamualaikum....

u all wat per hari ni....?
dah masak? makan aper?
ehmmm...umie macam biasalah..asyik menu berulang jer ni...
dah xtau nak
masak apa..yang ada dlm peti pun ayam, bunga kobis dan buah epal dan jambu air jer...hehhe...
last2 masak jer lah tom yam..

hari ni tau lagi nak g mana...asal petang jer hujan kan...
tp mr. hubby ajak umie g ofis lak hari ni sb nak tolong dia...jadi kerani dia kejap...
boleh pulak gitu ek...hehhe..tp dia bagi upah..boleh la paw dia lepas ni..hehhe
bijak..bijak...

sblm nak g ofis ingat nak g singgah cuci rambut jap kat saloon P14 ni...
baru kejap tadi call..katanya dah tutup lak kedai tu..dah seminggu tutup sb katanya bossnya nak tutup dah kedai tu...ai...xsampai pun sebulan dah tutup dah...erm..mcm mana nak maju ni...

rambut dah pjg..susah lak kalu nak cuci ni...
dulu pun time balik dari dok dlm hutan Betong, sarawak nun jauh tu...asal dah habis jer PLKN..umie mesti akan singgah ke saloon..tau jer lah kalu air kat kem ni...semuanya air pam dari sungai..warna pun dah mcm teh susu..hehhe....rambut pjg lak sampai ke punggung..memang payah la jugak nak jaga...tp umie suka benar rambut panjang ni..
tu sbnya makin pjg rambut makin byk la gugur..mcm mana nak wat ni...

oklah..jap lagi nak tolak g ofis ni...hopefully petang ni x hujan...boleh g jalan-jalan...




4 comments:

  1. kami pun tak kemana2...huwaaa..sure bosan duduk kat rumah sesaja

    zana dulu time sekolah ....gigih bela rambut panjang umie...sampai ke lutut pun pernah....takde plak masalah rambut gugur ke apa...tp la nie..panjang paras bahu je rpun dah berguguran...hu hu hu..faktor usia yg makin meningkat...

    ReplyDelete
  2. Samah Umie nama tuah..haha..Hallo Umie.Ko polo mo ah :)

    ReplyDelete
  3. @ZanaNordin

    eh..pjg gak tu..dulu kakak umie pun rambut pjg gak...sekarang ni anak dia pulak..time dia pregnantkan anak perempuan dia tu..dia suka makan kacang tanah..tu sb rambut anaknya lebat jer...hhhehe

    ReplyDelete
  4. @Umie Nadhirah

    yuk..dunlah dun..tp umie kau eh radan samaran mak la...hehhe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...