Follow Us @umie.sapidah

Monday, January 10, 2011

Ana Rafali menang...

Assalamualaikum...

Tahniah la wat Ana Rafali...
mlm tadi AJL kan..x tengok pun..rasanya ada ker org yang mcm umie ni yang x layan Anugerah mcm tu...
actually, bukan x layan cuma..entah la...mcm xda la kepentingan sgt nak tengok pun..
bukan sampai siap beli kudap-kudap nak duduk depan tv tunggu anugerah tu...
lagipun semalam keluar jalan g Giant Kajang..


so..tahniah lagi sekali la wat Ana Rafali...
kekalkanlah imej berkurung tu..jgn sampai org tangkap guna baju cekci-cekci kat luar sudah..hihihihih


3 comments:

  1. camne nya boleh menang owh? bukan artis fav bah tok..

    tapi mayb rezeki n genre musik yang nya embak fresh. lain dari yang lain

    ReplyDelete
  2. @mummysyafie

    yalah tek oo..mlm tadik xda pun diat anugerah tok..pagi tadik baru tau nya menang...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...