Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, January 10, 2011

Ana Rafali menang...

Assalamualaikum...

Tahniah la wat Ana Rafali...
mlm tadi AJL kan..x tengok pun..rasanya ada ker org yang mcm umie ni yang x layan Anugerah mcm tu...
actually, bukan x layan cuma..entah la...mcm xda la kepentingan sgt nak tengok pun..
bukan sampai siap beli kudap-kudap nak duduk depan tv tunggu anugerah tu...
lagipun semalam keluar jalan g Giant Kajang..


so..tahniah lagi sekali la wat Ana Rafali...
kekalkanlah imej berkurung tu..jgn sampai org tangkap guna baju cekci-cekci kat luar sudah..hihihihih


3 comments:

  1. camne nya boleh menang owh? bukan artis fav bah tok..

    tapi mayb rezeki n genre musik yang nya embak fresh. lain dari yang lain

    ReplyDelete
  2. @mummysyafie

    yalah tek oo..mlm tadik xda pun diat anugerah tok..pagi tadik baru tau nya menang...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...