Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, November 25, 2010

1st time masak Sup Gear Box dan 1st time makan

Assalamualaikum...

mesti u all biasa makan sup ni kan..dan kalu di jual kat kedai boleh cecah rm40 sb mr. hubby pernah beli gak kat sup Ani Utara..1 ketul=RM40.00
berbaloi ke beli???? hehhe..saper yang biasa makan, jawab lah....

ni adalah dagingkorban hari tu..umie dapat tulang ni...
lagipun mr. hubby pun suka makan..so umie masakkanlah utk dia...

1st time umie masak seketul ni...1 st time gak makan sup ni..ahhaha..logik x logik tu...
actually..umie x minat sgt sup daging ni..disebekan daging korban dan rasanya still manis-manis lagi...memang sedap la still fresh lagi...

then lebihan dadingnya pulak umie bawa ke ofis..di makan bersama nasi impit seperti soto..



ni adalah menu hari isnin umie bawa ke ofis hari tu....

6 comments:

  1. I like sup gear box. Slurp... Slurp. hehe

    Neway, salam perkenalan ye

    Jom, singgah ke blog AnakDaraDen.
    http://whenmyheart-speak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wowwwww..sedapnyer..
    sila anta ke bawah sikit..hehe

    ReplyDelete
  3. @AinnalinaRamdzan

    thanks ain kerana singgah blog umie..salam perkenalan dari umie

    ReplyDelete
  4. sik mek pandei makan sup tok umie. terror kitak masak.

    ReplyDelete
  5. @mummysyafie

    hahhaa...xlah terror..main campak jak kmk tauk..rasanya nyuruh org lain encerik sb x biasa makan sup tok..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...