Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, October 08, 2010

Minum Petang

ni adalah kejadian time cuti balik raya hari tu....
kalu dah time umie balik bercuti kat Sarawak..rumah umie memang akan jadi tempat bersidang..bukan bersidang nak wat meeting tp bersidang wat acara makan-makan...

start dari sarapan pagi...
minum pagi...
makan tengahari...
minum petang...
makan malam..
minum mlm...
cukup la 6x sehari...

tu sebabnya kalu balik sana mesti berat badan naik..mr. hubby tok sah kata..memang akan membulat je...asyik makan jer.. mak dan akak yang akan masak..umie boleh goyang kaki..kata jrg balik so..kenalah merasa masakan sana pulak..hahahha


walaupun sarawak x la seglamour di semenanjung keropok lekor ni..tp kat kpg umie pun ada gak org wat keropok lekor ni..beli yang x masak lagi then kalu nak makan baru goreng....



ni la muka korum2 yang akan memenuhkan rumah ni...x sampai separuh lagi..time ni...yang lain sampai lagi...so turn we all merasmi minum petang tu...kakak siap watkan milo ais utk stp sorang...special lagi tu...hehhehe...
ada gak model2 dalam gamabr tu x pakai baju..hahahha...abaikan jer diaorg tu...

alangkah bagusnya kalu umie boleh bawa saudara mara umie tinggal kat sini..xdala ras sunyi sgt kat rumah....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...