Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, October 08, 2010

anak saudara


dah lama dah x bercerita pasal si kembar 2 org ni....
ni x asyik cerita pasal makanan jer kan...

b4 ni umie pernah gak keluarkan n3 pasal si kembar ni-------->>> click sini
ni diaorg dah besar..dah 5 thn dah pun....


ni namanya Afiq Akram...halus milus jer badannya...tp bijak....




ni pulak Afiq Arfan..si chubby...suka membuli..hehhehe



ni pulak Arini Patri...si manis...suka tgk mukanya tu..ni adik kepada si kembar tu..


diaorg bertiga ni kalu ikutkan ada 7 org beradik...tp time kakak ipar umie nak tunggu hari bersalin sblm si kembar ni..anaknya meninggal dalam kandungan..sethn kemudian dia mengandung lagi dan disahkan mengandung anak kembar....

umie suka tengok gambar ni..sweet sgt...pandai si Arfan ni lentokkan kepala kat adiknya..hehhehe
semoga mereka menjadi anak yang soleh dan solehah...amin...


No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...