Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, August 31, 2010

Ramadhan: Day 20 Simple menu


Ramadhan ke 20..menu berbuka umie yang simple..kalu nak tau resepinya meh terjah
dapur umie

mesti u all fikir..resepi mee goreng pun nak letakkan..bukannya apa...bukan semua org boleh memasak...gitu gak ngan umie..resepi yang umie wat ni pun utk rujukan umie jugak....



ok..selamat menjamu mata...hehhehe

2 comments:

  1. wah menu mee goreng memang menyelrakan :) pasal blog guna henpon tu senang je, tapi memula ieda pon pening skit, lepas amik pic, nnt ada 'send' pastu ada kuar 'to blog' , pilih yang tu. then send to go@blogger.com, dah siap :)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. kalau xtau nak berbuka ape.. nilah menu nak masak paling senang...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...