Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, August 18, 2010

Bukan Kain Raya


asal malam hari jer..bunyi la mercun..
asal masuk ofis jer dengar lagu raya...
kuih raya x beli pun...tp wat sendiri jer...
kain raya x beli lagi..xtau nak tema apa thn ni...
thn lepas pun xda tema gak memandangkan baju raya x siap thn lepas..kak jahit..
tp thn ni..insyaAllah nak jahit baru sendiri...memang jahit baju sendiri pun thn ni sb dah byk gak la umie jahit baju sendiri..heehhe
kat bawah ni.....bukan kain utk baju raya yer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ini kain utk umie wat baju kerja tp xjahit-jahit pun lagi...ada 4 pasang lagi ni..
mlm tadi dah potong dan jahit tepi dah kain pink tu...tp masalahnya jahitan jahit tepi umie tu mcm x kemas..fed-up lak membuatnya...pink tu adalah kain cotton viskos..yg oren tu cotton biasa, yang hitam tu pun kain biasa dan yang purple tu lak kain lycra...umie ingat nak wat baju pesak gantung kecuali yang purple tu..nak wat baju kaftan(bukan baju tidur yer....) atau nak wat jubah biasa jer..pun tengah fikir idea ni...
insyaAllah..mb hujung minggu ni nak balik berpuasa kat kpg mr.hubby..so kat sana nanti nak cari kain utk wat baju raya lak..sb thn ni..mr.hubby nak umie sendiri jahit baju melayunya..hopefully umie berjaya membuatnya...hehehhe...

1 comment:

meh la kongsi pendapat korang kat sini...