Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, August 08, 2010

Ada berani...

umie dah x ingat bila ntah umie g makan pizza ni kar JJ Equiene...
stp kali ada jer pizza baru kuar..umie mesti ajak mr. hhubby g makan...sedap..umie minta chicken ball...bukan xleh makan daging tp suka ayam jer...
order lak pepperoni...sedap...umie makan 2 slice jer..then 4 lagi mr. hubby...



hari ni x masak tengahari sb jap lagi nak g beli brg dapur kat Alamanda dan Mydin..Alamanda pun jarang g sb entah..xda nak beli brg sgt kalu ke sana..biasa pun g Tesco Kajang byk barang...
so oklah...kemas la ni..nak g beli brg dapur jap..


1 comment:

  1. wow yummy..tesco kajang best ea? k4 alamanda memang ntah pape..tak best langsung..hari tu gi beli kat tesco puchong.

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...