Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, July 01, 2010

lately i'm emotional...

Bismillah.....

Yup....memang betul..lately i'm emotional...
umie memang mengaku semua tu..
bukan emo pasal kerja, org nak kutuk ker tp...
about something that can make me feel lonely...

i have husband who always support me...
if anything happened to me...he's always protect me..

kalu umie rasa disakiti...dia memang akan sentiasa berada di sini umie...
dari wajah kita boleh menipu..tp kalau org boleh tengok hati kita..baru org tu tau mcm mana perasaannya apa yang umie alami...

hari ni...pagi tadi...time berada di hospital..umie dapan rasakan mcm ada sesuatu yang umie nak jangka akan berlaku pada umie..
tp tu semua berserah pada Allah..yang pentingnya dia bukan Tuhan..dia manusia biasa jugak..
apa yang penting umie berikhtiar sahaja semoga ada jalan penyelesaiannya...

Ya Allah..Engkau perkenankanlah doa hambamu ini Ya Allah...
segalanya aku redha dengan ketentuanMu itu...tp berikan lah aku peluang dan waktu utk aku merasai semua itu...Kau tunjukkanlah jalan dan permudahkanlah semuanya utk ku...
Engkau Maha Pengasih, Maha Penyayang...
Aku tahu...semua yang terjadi adalah dengan kehendakMu dan Engkau yang lebih arif...
amin....

umie xleh nak teruskan lagi nak taip kat sini...rasanya airmata memang dah makin laju je turun ni...tp umie tahan jugak...


2 comments:

  1. harap semua baik2 aje.tapi macam dah trend gak berdoa kat blog

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...