Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, July 30, 2010

Jumaat

assalamualaikum....

Jumaat datang lagi..sekejap je dah seminggu....
mlm tadi badan rasa x larat jer...
dah la tido awal...
lepas solat asar...tido jap..lepas tu bangun lagi nak solat..lepas tu pindah lak bilik 1 lagi..
bilik tu pun ada tilam dan bantal gak..time tu mr. hubby tengah wat kerja kat lappy dia..
umie boleh lak tido kat situ pulak..
entah kenapa badan rasa penat sgt..x larat...

pagi ni umie g beli makanan utk sarapan pagi..
mr. hubby request nasi goreng warna merah..hahhaha...
umie dah tau dah nasi goreng tu..dia xnak nasi goreng yang warna putih biasa tp nasi yang ada pewarna cili yg dia nak...hahha
umie lak makan spagetti simple je..spagetti goreng kot..hahha

u all lak makan apa sarapan pagi ni?



6 comments:

  1. suab tou kou keman mee wantan..hehe.. actually me on a special diet ajau..tpi nda tahan lukoh alu kantoi un la keman..hehe

    ReplyDelete
  2. nek tok dah sama floor kitak duak owh. patut leh berkirim2..hihihi..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...